HTML

Ivilááány:) gondolatai..

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.01.21. 10:58 Ivilány

Szerelmes vers:)

Még senki nem irt verset nekem,mindig csak én írtam,és ez olyan aranyoooos:) Ezt CSAK nekem irták:) Jó, kaptam már szerelmes verseket de azokat csak lemásolták.

 

Olyan szép vagy ahogy itt mellettem fekszel,

egy pillantás elég és már tudom csak te tetszel.

Egy mosolyoddal többet tudsz adni,mint én,

vagy bárki más,

olyasmi hatás,

mint az égen a nap,

mikor ragyog,igen a felhők oszlanak.

Te vagy a legdrágább kincsem,

minden éjszakám álmatlan ha kis tündérkém nincsen.

Az évben nélküled minden hónap sötét hideg tél.

Nekem a fény vagy,fontosabb mindennél,

mert aludn nem tudok másképp akár egy kisfiú,csak a FÉNYEMnél:)

 

 

Sztem ez olyan aranyosss:) (L)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-avagy-gyotrelem.blog.hu/api/trackback/id/tr84893074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása